CRM Yönetimi

Müşteri İlişkileri Yönetimi konusunda ihtiyacınız olan her türlü destek profesyonel kadromuz ile sağlanmaktadır

“Müşteri”, “İlişki” ve “Yönetim” kelimelerinin den meydana gelen CRM (Customer Relationship Management) yani “Müşteri İlişkileri Yönetimi” özellikle son 10 yıl içerisinde yoğun kullanılan, uğruna milyon dolarlar harcanan ve bir çok dar boğazdan çıkmak, yeni ufuklara gidebilmek için kullanılan bir projedir. Proje dememizin nedeni ise tek bir cihazla veya tek bir yazılımla başarıya ulaşılamayan, işletmenin tüm birimleri ile ortak hareket edilmesini gerektiren bir çalışmadır.

CRM’de amaç sadık müşteriler elde etmektir. Bu ise hummalı bir çalışma sonrasında gerçekleşebilmektedir. Çözüm Ortağı olduğumuz IBM POS A.Ş. firmasının ürünleri ile kuruluşu yapılmış işletmelerde bu yolda uzun bir mesafe kat etmek mümkün iken raporlama ve analiz bakımından var olan eksiklikler firmamızın kendi yazılım kadrosu ile geliştirdiği “PosCrm” uygulaması ile giderilebilmektedir.
Böylece işletmelerin kendi müşterilerini tam olarak takip edebilmesi, her türlü detaya hakim olması, yapmış oldukları kampanya uygulamalarının değerlendirilmesi ve bunun sonucunda yeni istikametlerin belirlenmesi açısından hayati önem taşıyan bir görevi yerine getirilmektedir
Sadık müşteri yaratabilmek ve bu esnada ciro ve karlılığı artırmak temel hedef olmakla birlikte Türkiye çapında son derece yaygın firmalar tarafından kullanılan yazılımlarımız sayesinde sorunsuz, hızlı ve ihtiyaca cevap veren çözümler elde edilmektedir.
Özellikle ekonomik belirsizliklerin olduğu dönemlerde, sadık müşteriye sahip işletmeler, her türlü ekonomik dalgalanmadan en az kayıp ile çıkabilmekte ve sonuçta izafi olarak işletmenin büyümesi mümkün olabilmektedir.

Tüm kadrosu ile CRM konusundaki tecrübelerini paylaşan firmamızın memnun müşteri kitlesi, bu uygulamayı kullanmaktan ziyade, daha önce kullanmadığı için pişmanlık duymaktadırlar.
Bu yazılımız ile yüzlerce şubeden meydana gelen işletmenizde hangi müşterinizin hangi kampanyadan faydalandığı, hangi sıklıkla işletmenizi tercih ettiği, hangi ürünleri tercih ettiği, istenirse yıllar öncesinin bile fiş detayına kadar inilerek analız yapılabilmekte, yapılan kampanya çalışmasının değerlendirilmesi ve çapraz sorgulamalarla farklı sonuçlar elde edilebilmesi mümkün olabilmektedir.
Sizde Mağaza ve Marketinizde CRM uygulamaları yapmak, yapılan uygulamaların raporlanması, analiz edilmesi ve sonuç itibari ile sadık müşteri yaratarak karlılığınızı arttırmak istiyorsanız uzman kadromuz ile irtibat geçiniz. Konusunda eğitimli ve oldukça fazla tecrübeye sahip uzman personelimiz sizi yerinizde ziyaret ederek her türlü bilgiyi vermekten memnuniyet duyacaktır.
Müşteriyi elde tutmanın, yeni müşteri kazanmaktan çok daha karlı bir iş olduğunu lütfen unutmayın.

Satış sırasında müşterinizin kendini tanıtabilmesi için kullanılan kartlar, ön ofiste müşteri bazlı satış takibi yapılabilmesini ve sonrasında da müşteri odaklı kampanyalar yapılmasını mümkün kılan araçlardır. POS cihazlarımız ilen entegre durumdaki MSR (Manyetik Kart Okuyucu) cihazları aracılığıyla müşteriye kampanya yönetimi yapmak mevcut donanımlarımız ve yazılımlarımız ile oldukça kolaydır.
Kullanılan POS cihazlarına ve müşteriin yer aldığı sektöre göre ön ofiste Genius 2xx versiyonu veya Genius Open versiyonu kullanılmaktadır.
Genius 2xx versiyonu kullanan müşterilerimiz Genius Promosyon ve Genius Puan uygulamalarını kullanarak oldukça detaylı şekilde çeşitlendirilmiş promosyon ve puan uygulamalarını kullanabilir hale gelmektedirler.
Genius Open uygulamasının çalıştığı işletmelerde kullanılan modülün adı ise Genius Kampanya olarak isimlendirilmiştir. Genius Open modülünün yapısı gereği tamamen merkezi kontrollere sahip olması nedeniyle Genius Kampanya modülü özellikle Giyim sektöründe detaylıca kullanılmaktadır.
Firmamızın eğitimli ve tecrübeli personeli tarafından her iki platformda da başarılı çalışmalar gerçekleştirmekte ve ayrıca sistem içinde yapılamayan konularda geliştirdiğimiz çözümler ile müşterimizin daima yanında yer almaktayız.

KIOSK Çözümleri
Kurumsal kimliğe sahip işletmelerin müşterilerine bilgi vermek ve onlardan bilgi almak amacıyla kullandıkları bu terminaller, müşteri tabanlı promosyon uygulamaları ve CRM yapılanmalarında kullanılan en etkili araçlardan birisidir.
Sahip olduğu teknoloji sayesinde çok yönlü veri alma ve verme kabiliyetine sahip olan bu cihazlar ile yapılmak istenilen uygulamalar, hayal gücü ile sınırlı olmaktadır. Üzerinde bulunan dokunmatik ekranının yanı sıra ilave ekipmanları ile (Örn: özel tasarımlı klavye, barkod okuyucu, termal yazıcı, v.b.) bilgi almak isteyen müşterilerden, satış işlemini gerçekleştiren personele kadar çok geniş bir kullanıcı kitlesine sahip olmaktadır.
Uygun yapılandırılmanın oluşturulması sayesinde CRM projelerinde de kullanılabilen bu ürünler bir otomasyonundaki en önemli ürünlerin başında yer almaktadır.
Pos Sistem firması birçok farklı KIOSK çözümleri ile müşterilerine donanım sağlama ve yazılım hazırlama konusunda yardımcı olmakta ve özel çözümler sağlamaktadır